Tyra Banks

Tyra Banks var den första svarta kvinnan omslaget av baddräkt upplagan av Sports Illustrated. Sedan dess har bankerna använt sin karriär som modell för att bli en populär TV-personlighet. Hon är värd The Tyra Banks Show där hon har gått undercover som en fet, en fånge och en strippa bara att lära sig att det finns mycket värre öden - lyssnar 20-åringar gnälla hela dagen om sin läpp fett America's Next Top Modell.

För att komma i form efter sin viktuppgång slängde den forna toppmodellen ut en av sina soffor, drog in ett löpband och slog på avsnitt efter avsnitt av "Sex and the City". I hennes talkshow tidigare i veckan avslöjade hon att hon trivs mycket bättre som smal.

- Jag är mycket bekvämare när jag väger mindre. Jag snarkar mindre, jag sover bättre och mina armar ser bättre ut -säger hon till “The Sun”.

 Tyra Banks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0